úterý 22. února 2011

Palnet Hulk - Filmová recenze

Zdravím všechny,

dneska se zase podíváme na jiné médium než je komiks a to na film. Minule jsem tady recenzoval Superman/Batman Apocalypse, ale dneska se podíváme do království Marvelu a dáme si film Planet Hulk.

Hulka netřeba představovat, je to prakticky nejsilnější hrdina z Avengerů. Možná srovnatelný s Thorem, ovšem na tuto otázku v téhle recenzi odpověď nenajdete a hlevně o toto v tomto filmu nejde.

Příběh začíná probuzením Hulka v kosmické lodi, která letí vesmírem. Připoutaný v okovech letí vesmírem, dozvíme se, že ho poslali ostatní Avengři, aby před ním uchránili zemi, na vzdálenou planetu. Nicmeně loď stroskotá na úplně jiné planetě, kde se začne odehrávat příběh podobný "Spartakovi". Hulk je zootročen a musí bojovat v koloseu s ostatními gladiatory proti nestvůrám a po třech soubojích by měl být svobodný. "Měl" je dobré slovo, samozřejmě se to trochu zaplete a Hulk se svými druhy (Gladiatory) uteče a zlý diktátor po nich jde. Dočkáme se také lásky, ale více prozrazovat nebudu.

Příběh bych řekl, že není až tak silnou stránkou filmu, nicméně vypravěčské podání, kdy třeba gladiatoři říkají o svém původu, je vinikající. Rozhodně nečekejte nějaké dějové zvraty. To, kvůli čemu se budete na film chtít podívat znova, je animace, která je výborná a hlavně v souboje, které jsou užasně rychlé a správně akční. Budete jen zírat a s chutí si je pustíte znovu. To, co je zase na výborné úrovni je namluvení postav, jako vždy u novodobých animovaných filmu naprosto bez chyby.

Hodnotit film, který jsem viděl už asi desetkrát je složitá věc. Tenhle mi mezi ostatními utkvěl v paměti, hlavně skvělou animací a souboji. Nicméně vždy, když má někdo chuť se se mnou podívat na nějaký komiks-film, navrhnu tento jako jeden z prvních, hlavně kvůli skvělé akci a báječné atmosféře. Jediné mínus je v jednoduším příběhu, ale i tak za mě jasných
90%

May the Force be with you!